Uppgifter

I programdelen Uppgifter får du en överblick över de uppgifter du har skapat själv, men även de uppgifter som du har blivit tilldelad i exempelvis ett projekt.

Under Mina uppgifter visas en vy över de uppgifter som är planerade för de kommande 5 dagarna. Även de uppgifter som inte har ett slutdatum visas här. Under Alla visas alla uppgifter som är skapade i företaget. Under Uppgiftstavlor samlar du uppgifterna för att göra det tydligare vad som ska göras.

När du skapar en ny uppgift kan du lägga till både en beskrivning och en checklista. Du kan också bifoga filer och sätta ett start- och slutdatum för när en uppgift ska vara färdig.

Du kan koppla dina uppgifter till ett projekt, en affärsmöjlighet eller en kund. Uppgiften kan också vara kopplad till en uppgiftstavla. Om en uppgift är kopplad till ett projekt och är markerad för att vara öppen för tidsregistrering kan du starta tidtagaruret direkt från uppgiften.

Du kan använda etiketter för att märka din uppgifter med till exempel prioritet och område. Etiketterna kan du sedan använda för att filtrera dina uppgifter inne på din uppgiftstavla. Det gör du i så fall genom att klicka på förstoringsglaset.

Relaterade avsnitt